Share

Gustările sunt esenţiale, mai ales atunci când încerci să ţii un regim. Aşa că încarcă-ţi frigiderul cu alimente sănătoase pe care le poţi savura şi prepara oricând.

Multe dintre aceste ingrediente presupun reţete simple, pe care să le pregăteşti oricând.

Rucola

O salată simplă cu rucola şi ulei de măsline, puţin parmezan ras pe deasupra şi un vârf de cuţit de sare de mare reprezintă un început elegant pentru prânz. 40-50 g de rucola înseamnă cam 10 calorii.

Citeste si   4.902 cazuri NOI de PERSOANE infectate cu SARS – CoV - 2 la nivelul ROMÂNIEI

Afine

Le poţi adăuga în iaurtul de dimineaţă sau poţi încerca o îngheţată în stil vegan, cu afine congelate, banane şi puţin suc de lămâie.

Ţelina

Ţelina este 95% apă. Încearcă tulpinile de ţelină cu humus.

Edamame

Boabele de soia verde se integrează perfect în salate, paste şi chiar sucuri naturale. Încearcă edamame la aburi cu puţină sare şi vei avea o gustare delicioasă.

Citeste si   4.902 cazuri NOI de PERSOANE infectate cu SARS – CoV - 2 la nivelul ROMÂNIEI

Albuşurile de ou

Albuşul unui ou conţine 17 calorii. Îl poţi combina cu spanac, roşii cherry şi puţină feta pentru o omletă gustoasă.

Portocalele

O importantă sursă de vitamina C.

Ciupercile portobello (ciuperci brune ajunse la maturitate)

Sunt ingredientul perfect într-un burger vegetarian. De asemenea, ciupercile portobello la cuptor, umplute cu spanac, usturoi şi puţină cremă de brânză pot deveni prânzul sau cina perfectă.

Citeste si   4.902 cazuri NOI de PERSOANE infectate cu SARS – CoV - 2 la nivelul ROMÂNIEI

Cartofii dulci

Sunt unele dintre cele mai sănătoase şi recomandate alimente din lume, scrie Insider.

 


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ