Share

În total, “2,2 milioane de reclame au fost respinse” şi 120.000 de postări pe Facebook şi Instagram au fost retrase pentru încercarea de a împiedica participarea la vot”, înainte de alegerile prezidenţiale americane, a afirmat directorul pentru afaceri globale al Facebook, Nick Clegg, într-un interviu pentru Journal du Dimanche, citat de AFP.

Citeste si   Israel: Protest în faţa reşedinţei ambasadorului Franţei după declaraţiile preşedintelui Emmanuel Macron

În plus, “au fost afişate avertismente la 150 de milioane de informaţii false verificate de media independente”, printre care agenţia France Presse, a explicat Nick Clegg săptămânalului francez.

Facebook şi-a înmulţit în ultimele luni eforturile pentru a nu repeta traumatismul din 2016, când reţeaua sa a fost utilizată pentru operaţiuni masive de manipulare a alegătorilor,

Citeste si   Coronavirus: Danemarca intenţionează să introducă obligativitatea ca lucrătorii străini să prezinte un test negativ

 » citește mai departe


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ