Share

Românii au cumpărat, în primele trei ore de la startul campaniei Black Friday, produse de peste 312 milioane de lei, arată datele publicate, vineri, de retailerul eMag.

De asemenea, peste 150.000 de produse au fost vândute de sellerii din Marketplace, în creştere cu 20%, comparativ cu anul anterior.

Citeste si   Coronavirus: Primele doze de vaccin vor sosi în Italia la sfârşitul lui ianuarie şi va exista o campanie de convingere a populaţiei

Clienţii pun în coş, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun.

Potrivit sursei citate, la ediţia din acest an a Black Friday, clienţii au optat în special pentru livrarea în easybox,

Citeste si   Papa Francisc: Cei care sunt împotriva măştilor nu ar protesta niciodată împotriva morţii lui George Floyd

 » citește mai departe


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ