ideall.ro

Nu am crezut, sincer, că voi întâlni în viață un astfel de specimen de politician. Unul care să distrugă zi de zi ceea ce au făcut înaintașii. Nu este nicio noutate că Maricel Popa a distrus o gramadă de firme private pe care le-a administrat, dar să se ambiționeze să distruga un aeroport…e deja prea mult și pentru pesediști”, a declarat Bodea.

Conducerea Aeroportului Iași a fost ținută în provizorate

Deputatul Marius Bodea consideră că selecția unui nou Consiliu de Administrație a fost viciată profund de ilegalități, au fost făcute numiri suspecte printre membri, bâlbâieli cu investițiile.

“A trecut peste un an de la plecarea mea si Aeroportul Iasi nu are un director general definitiv. O bătaie de joc, o răfuială continuă a domnului Maricel Popa și acoliții săi cu un director interimar care nu a pupat ghiulul boierului”, a mai precizat Marius Bodea.

În legătură cu Serviciul de Interes Economic General (S.I.E.G.) de la Aeroportul Internațional Iași
sensodays.ro

Bodea: Individul a acuzat în nenumărate rânduri că eu am renuntat la S.I.E.G. și, drept urmare, nu mai poate da bani la Aeroport, deși ar dori. A anunțat triumfător că Aeroportul Iași nu mai poate depune proiecte pe fonduri europene pentru ca eu am renuntat la acel celebru S.I.E.G.. A respins sistematic cererea aeroportului ca Consiliul Județean sa își susțină cheltuielile ce sunt în sarcina sa, măcar cele cu securitatea, siguranța, P.S.I., pentru ca Aeroportul Iasi să foloseasca sumele încasate pentru investiții.

Prevederile Consiliului Concurenței, instituția acreditată de Comisia Europeană pentru gestionarea finanțării aeroportutilor:
a. CJ este obligat sa suporte cheltuielile respective si nici măcar nu mai este nevoie de vreun contract asa cum era înainte.
b. CJ este cel care trebuie sa notifice Comisia Europeana dacă vrea sa finanțeze investiții, fie din banii ei, fie din bani europeni. Asadar, Consiliul Județean, nu aeroportul!

Toata aceasta mascaradă ieftina a lui Popa îi va costa pe ieșeni, asta e clar. Toată această mascaradă înseamnă timp pierdut din cauza lipsei notificarii CE pentru finanțări, blocarea proiectelor în sertar și minciuni sfruntate că nu are proiecte de la aeroport. Incredibil ce vremuri trăim.”

REFERITOR LA CORECȚIA DE LA AEROPORT
1. Nu există titlu de creanță pentru Aeroportul Iași, adică aeroportul nu datorează nimic, nimănui.
2. Este un litigiu între alte două autorități ale statului: AM POS-T și Autoritatea de Audit, care nu mai privește Aeroportul Iași.

3. AM POS-T nu a confirmat neregulile semnalate de Autoritatea de audit si a virat toate sumele europene către Aeroportul Iasi

4. Odată virate sumele, Aeroportul Iași nu mai trebuie sa vireze inapoi niciun ban, chiar dacă CE va decide să aplice o corecție
5. Litigiul acum este arbitrat de Comisia Europeană care va face propriile verificari
6. Orice eventuală corecție va fi suportată din fondul special pus la dispozitia AM POS-T cu această destinatie, Aeroportul Iasi fiind absolvit, litigiul fiind între alte două entitati de specialitate ale statului ( Autoritatea de Audit verifica pe AM POS-T)
7. Proiectul modernizării și dezvoltării Aeroportului Internațional Iași este pe lista scurta a proiectelor de succes ale Romaniei și va fi prezentat la reuniunea anuală.

Pentru aceasta formă gravă de impostură Bodea solicită demisia Președintelui Popa.

babyliss-romania.ro

LĂSAȚI UN MESAJ