Share

Atunci când mâncăm în exces sau chiar în cantități moderate alimente procesate sau prăjite, iar în acelaşi timp suntem expuşi la poluare şi la stres, ficatul nostru este în primul rând afectat, fiind suprasolicitat și supraîncărcat.

Când ficatul este obosit, nu mai poate procesa toxinele și grăsimile în mod eficient.

Citeste si   92.430 doze de VACCIN de la Pfizer ajung astăzi în ROMÂNIA! 11.700 doze vor ajunge și la IAȘI

Există multe alimente care ne pot ajută să curăţăm ficatul în mod natural, stimulând abilitatea lui naturală de a filtra toxinele din organism, scrie secretele.com.

Putem include aceste alimente în dieta zilnică, consumul lor (mai ales în stare crudă) este calea cea mai bună să ne păstrăm ficatul sănătos.

Iată care sunt acestea:
– Turmericul
– Usturoiul
– Sfecla și morcovii
– Merele
– Cereale fără gluten sau pseudocereale
– Lămâi și limes (lămâi verzi)
– Varză
– Grapefruit
– Avocado
– Uleiul de măsline
– Nuci
– Anghinarea.

Citeste si   1.551 cazuri noi de PERSOANE infectate cu SARS – CoV – 2 pe teritoriul ROMÂNIEI

Share
DISTRIBUIȚI
Buna dimineata Iasi isi asuma datoria primordiala de a relata adevarul, indiferent de consecintele ce le-ar putea avea asupra sa, obligatie ce decurge din dreptul constitutional al publicului de a fi corect informat!

LĂSAȚI UN MESAJ