În această săptămână, în cadrul rubricii Interviul Săptămânii, discutăm cu Cristina NICHITA, designer și fondatorul brand-ului NICHI!

REP: Când s-a născut dragostea pentru fashion?

Am știut de mică că vreau să fiu doamnă”

Cristina NICHITA:  Pasiunea pentru fashion vine din copilărie. Dacă alți copii au știut de la început că vor fi medici, profesori, aviatori, cercetători, eu am știut de mică că vreau să fiu doamnă.

În ideea mea doamnă este un personaj extrem de complex. ”Doamna” citește foarte mult, merge la lansări de carte, vernisaje, la operă,  concert, primește oaspeți și merge în vizită, administrează familia și grupul de prieteni. În viziunea de ”doamnă” trebuia să includ și vestimentația.

Adolescentă fiind, mama mea lucra în perioada respectivă într-o fabrică de confecții, și am avut posibilitatea să văd hainele la ele acasă.  Atunci am învățat cum se construiesc tiparele cum se fac hainele la nivelul de livrare, asta m-a inspirat și mi-a dat curaj să îmi cumpăr lunar câte un metru de material pentru a începe să construiesc ușor, vestimentație.

R: De unde a plecat ideea fondării brand-ului NICHI?

”Brandul NICHI a apărut din dorința de a creea vestimentație pentru copii deoarece în perioada respectivă pentru copii nu se găsea nimic pe piața românească”

C.N: Încă din perioada Revoluției am început să fac diverse tricotaje și să creez vestimentații nonconformiste Atunci a fost prima dată când mi-am dat seama că ceea ce fac capătă valoare la un nivel foarte mare.

Am fondat Nicky în 1995, după ce am venit din Germania, unde am locuit în perioada 1992-1995. Brandul NICHI a apărut din dorința de a avea vestimentație pentru copii deoarece în perioada respectivă pentru copii nu se găsea nimic pe piața românească.

R: Ce vă inspiră în crearea de noi vestimentații și cât de importantă este personalitatea femeii cu care interacționați?

”De multe ori îmi spun că eu sunt o mare norocoasă, deoarece am 25 de ani de experiență de când sunt într-un dialog continuu constant cu femeia”

C.N: Mereu vorbim de surse de inspirație și cum de am rezistat calamităților și crizelor care au fost. Noi îmbrăcăm și susținem femeia pe tot parcursul zilei și pe toată perioada vieții.

Este foarte importantă personalitatea celei care vine către noi și este foarte importantă încrederea pe care femeile o au în noi și în brandul NICHI.

R: Ce ne puteți spune despre proiectele dumneavoastră de suflet?

”Cerința pe piața modei este într-o continuă schimbare și versatilitatea, autenticitatea și accesibilitatea trebuie să fie prioritare”

C.N: Am foarte multe proiecte de suflet și deseori sunt întrebată despre ceea ce creez, dar tind să cred că în toți acești ani m-am poziționat ca antreprenor în societate. Am lucrat cu foarte mulți designeri tineri care în momentul de față au propriile case de modă și propriile branduri. Suntem într-o competiție continuă, pentru a aduce alături de noi designeri tineri, deoarece avem nevoie de creativitatea lor.

R: Ce sentimente aveți când vedeți femei îmbrăcate cu propriile creații?

C.N:    Bucurie fără margini! Femeia a fost mereu sursa mea de inspirație și succesul meu îl traduc prin femeile mulțumite de creațiile mele.

R: Cum ați descrie în 3 cuvine, 25 de ani în lumea modei?

C.N: Fascinație, bucurie și curiozitate.

 

LĂSAȚI UN MESAJ