Cuptorul Moldovencei a inaugurat o nouă cofetărie în Iași, în urmă unei investiții de 50.000 de euro, rețeaua ajungând la șase unități

Pentru acest an, compania vizează afaceri de 2,5 milioane de euro, pe fondul extinderii business-ului, potrivit unui comunicat emis de reprezentanții companiei.

Nouă locație este în cartierul Tătărași, pe stradă Ion Creangă, nr. 7 și are o suprafață de 62 de metri pătrați. Inaugurarea cofetăriei a permis crearea a cinci noi locuri de muncă, patru persoane fiind angajate în nouă cofetărie și încă o persoană în zona de producție a rețelei Cuptorul Moldovencei.

Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri la peste 1 milion de euro, iar pe fondul extinderii, compania mizează pe cel puțin o dublare a cifrei de afaceri

Strategia noastră este să fim cât mai aproape de consumator și astfel am ales să deschidem câte un punct de vânzare în toate zonele importante din Iași: Păcurari, Centru – Hala Centrală – Palas Iași, Nicolina – Podu Roș, Alexandru cel Bun și Tătărași. Estimăm că în acest an nouă locație va genera vânzări de 300.000 de euro. La nivel de grup, în 2019, ne așteptăm la o cifra de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro”, a declarat Nicoleta Hritcu, fondatoarea Cuptorul Moldovencei.

Citeste si   SURSE - Un asistent de la Spitalul Floreasca, REȚINUT pentru că ar fi furat măști și recipiente de dezinfectant din unitatea medicală

Deschiderea noii locații a fost realizată în două doar luni, proiectul fiind coordonat de Radu Hritcu, managing partner în cadrul companiei.

Strategia de extindere a business-ului va continuă în acest an, compania vizând deschiderea a două noi puncte de desfacere, un nou magazin și o nouă insula sub brandul Glazurai.

Viziunea companiei noastre pe termen lung este să producem prăjituri și plăcinte gustoase și sănătoase care să ajungă în fiecare casă, respectând tradițiile și oamenii. Am realizat în timp că abordarea cea mai bună este să deschidem magazine proprii, pentru a controla toate etapele, inclusiv vânzarea. Până acum am reușit să acoperim cartierele importante din Iași, dar nu ne oprim aici. Următorul nostru obiectiv este legat de brandul Glazurai. Intenționăm să mai deschidem încă o insula într-un centru comercial, având deja una în Palas Iași. Avem în plan și deschiderea unui nou punct de desfacere în cartierul CUG. Pe termen lung avem mai multe obiective, iar unul dintre ele este să devenim lider de piață în doi ani”, a mai spus Nicoleta Hritcu.

Citeste si   MotoGP ajută financiar echipele independente afectate economic de pandemia de SARS-CoV-2

Cuptorul Moldovencei a fost înființat în 2012, la Iași, de către Nicoleta Hritcu, și este una din cele mai importante rețele de cofetării din regiunea Moldovei. Anul trecut a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, depășind pragul de 1 milion de euro. Business-ul este format din două laboratoare de producție și șase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai). În prezent compania are 60 de angajați și un flux de peste 1.000 de clienți în fiecare zi.

Citeste si   Dezinfecția din Craiova a fost oprită - S-a folosit o substanță interzisă