Share

Inspectoratul de Poliție Județean Iași, împreună cu Penitenciarul Iași și Inspectoratul Școlar Județean Iași au organizat cea de a doua ediție a proiectului preventiv „Deschide-ți mintea, nu fi închis!”

La data de 8 noiembrie a.c., de la ora 10.00, la Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi”, din municipiul Iași, a avut loc lansarea celei de-a două ediții a proiectului preventiv „Deschide-ți mintea, nu fi închis!”, inițiat de Inspectoratul de Poliție Județean Iași, împreună cu Penitenciarul Iași și Inspectoratul Școlar Județean Iași.

În cadrul acestui proiect, polițiștii au organizat numeroase întâlniri între grupuri de elevi de liceu și persoane aflate în stare privativă de libertate, pentru a informa elevii cu privire la aspectele legale referitoare la infracționalitate și conștientizarea consecințelor pe care le implică aceasta, principalul scop fiind acela de a descuraja comportamentul infracțional.

Citeste si   Numărul total al NOTELOR de 10 din județul IAȘI a ajuns la 18, în urma CONTESTAȚIILOR

În contextul activității desfășurate la data de 8 noiembrie, două persoane aflate în custodia Penitenciarului Iași, condamnate pentru fapte penale, au purtat discuții cu elevii prezenți, prezentând cauzele și efectele deciziilor care au dus la executarea unei sentințe în penitenciar.

Citeste si   Acțiuni ale poliției IEŞENE pentru siguranța cetățenilor

Totodată, la activitate a fost prezentă și o persoană care a fost încarcerată la Penitenciarul Iași și care a făcut precizări cu privire la aspectele ce țin de reintegrarea în societate.

Elevii au fost încurajați să aibă o relație deschisă cu părinții, să apeleze la sfatul lor sau al cadrelor diInspectoratul de Poliție Județean Iași, împreună cu Penitenciarul Iași și Inspectoratul Școlar Județean Iașidactice atunci când se află în situații dificile și să aleagă responsabil.

Citeste si   TAROM introduce zboruri directe IAȘI-CONSTANȚA începând cu 24 IULIE

La activitatea au participat aproximativ 180 de elevi și 6 cadre didactice.


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ