Share

Numărul unic este 021/9462 şi poate fi apelat în intervalul orar 8,00 – 22,00, de luni până duminică, anunţă DSP Bucureşti.Estimarea iniţială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, menţionează reprezentanţii DSPMB.”Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti. Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”,

Citeste si   O treime dintre ANGAJAȚII din mediul URBAN au simțit că ANGAJATORUL s-a apropiat de ei în perioada PANDEMIEI

 » citește mai departe


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ