Share

Peste o treime dintre consumatorii globali (37%) susţin că pandemia de COVID-19 va continua să le afecteze vieţile timp de cel puţin încă un an, ponderea pe acest subiect fiind mai mare în Europa, respectiv de 43%, arată rezultatele studiul EY Future Consumer Index, ajuns în acest an la cea de-a cincea ediţie.

Citeste si   ICR: Ziua Naţională a României va fi marcată prin concerte, expoziţii, conferinţe

La nivel global, respondenţii consumatori consideră că modul în care fac cumpărături se va schimba pe termen lung, iar 39% au declarat că vor cumpăra în mai mare măsură online articolele pe care obişnuiau să le achiziţioneze din magazinele fizice.

De asemenea, mai mult de jumătate dintre cei chestionaţi (54%) estimează că vor face achiziţii în perioada reducerilor,

Citeste si   ICR: Ziua Naţională a României va fi marcată prin concerte, expoziţii, conferinţe

 » citește mai departe


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ