Share

”Planul poate fi un document strategic foarte bun. Trebuie însă să fim foarte pragmatici și aplicați. Trebuie să selectăm proiectele foate mature, care au cel puțin studiu de fezabilitate elaborat”, a precizat ministrul.

Boloș a declarat că pentru investițiile în infrastructura de transport, România a propus o sumă de aproape 17 miliarde de euro. Acesta a subliniat că proiectele trebuie să aibă două componente care vizează ”tranziția verde” și digitalizarea, domeniul preferat al Comisiei Europene fiind cel legat de schimbările climatice. Pentru țara noastră este esențială finanțarea proiectului privind sistemul irigații, a subliniat Boloș.

Citeste si   Ionel Dancă: Am votat pentru a scăpa de mizeria primarilor și baronilor care au ținut în sărăcie multe localități și regiuni

”Avem constrângerea ca valoarea proiectelor privind schimbările climatice să fie în limita a 40% din bugetul pe care îl are alocat statul membru. (…) În momentul de față, avem conturată lista proiectelor. Cred că România poate avea în procesul de negociere coridorul 9 de transport rutier Ploiești – Siret și linia de cale ferată Caransebeș-Timișoara-Arad. (…) Ne gândim și ca achiziția de materiale de protecție medicală să fie asigurată tot prin fonduri europene”, a mai precizat ministrul, la Realitatea Plus.  

Citeste si   Dan Barna: Am votat pentru o România care începe să respecte cetățeanul și banul public

Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ