Share

București, 4 noiembrie 2020 – Medic One și Mullen România au făcut echipă pentru dezvoltarea campaniei  de comunicare a noii game de suplimente alimentare Aslavital, lansată de compania Zentiva România.

Campania marchează intrarea pe piața suplimentelor alimentare a mărcii Aslavital, marcă recunoscută la nivel local pentru produsele de înfrumusețare și îngrijire a tenului.

Compania producătoare de medicamente Zentiva România va comercializa sub umbrela Aslavital cinci noi suplimente alimentare, destinate nevoilor actuale ale femeilor – energie, imunitate, o calitate bună a somnului, sănătatea pielii, părului și a unghiilor.

Campania ilustrează provocările și situațiile zilnice în care corpul nostru este supus stresului sau efortului și completează povestea din spatele identității de brand printr-un spot TV și materiale declinate în online.

Am pornit de la ne asculta consumatoarele și a afla care sunt cele mai importante nevoi ale lor pentru a face față provocărilor actuale. Astfel s-a născut gama Aslavital suplimente alimentare. Aslavital este un brand recunoscut și apreciat de românce pentru produsele de calitate de pe piața din România. Pentru a ne evidenția pe o piață extrem de aglomerată, ne-am propus ca, încă de la început, să spunem o poveste prin identitatea de brand, pornind chiar de la ambalaj și de la numele produselor. Astfel, alături de echipele Medic One și Mullen, am tradus conceptul creativ într-un univers al eroilor și eroinelor de astăzi care, câteodată, au nevoie de ajutor în aventurile de zi cu zi”, a declarat Cătălina Huszar, Marketing Manager OTC Zentiva România.

Această campanie a fost o provocare pe care o așteptam demult: să lansăm un brand renumit cum este Aslavital, într-o categorie complet nouă pe o piață deja marcată de branduri „cu vechime”. Misiunea a fost cu atât mai frumoasă cu cât ne-am ocupat de „nașterea” noii game Aslavital încă din faza de identitate de brand. Un produs nou îți dă posibilitatea să explorezi direcții creative îndrăznețe în conturarea design-ului ambalajelor, în găsirea numelor noilor produse, în producția video și a materialelor de comunicare. Astfel, s-a născut o poveste modernă, pe care nimeni n-a scris-o până acum, însă de care cu toții ne-am lovit cu siguranță măcar o dată”, a declarat Oana Cociașu, Managing Partner Medic One.

Noul brand este prezent în farmacii și campania de comunicare s-a lansat pe mai multe canale, printre care și un website dedicat, dezvoltat de agenția Profero.

Citeste si   (P) VASILE TOMA, senator PSD IAȘI: „Bugetul SĂNĂTĂȚII trebuie să CREASCĂ de URGENȚĂ! Pulsul sănătății este din ce în ce mai SLAB și mai RAR!”

 

Echipele care au lucrat la campanie:

Zentiva România: Cătălina Huszar (Marketing Manager OTC), Ariana Grecu (Product Manager)

Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Șofariu (Account Director), Ioana Vulcan (Strategy & Research Specialist).

Casa de producție: StudioSe

Despre Zentiva România:

Zentiva România este parte a grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul deține unități de producție la București (fabrica Zentiva Romania si fabrica Labormed) si cate o fabrică la Praga și Ankleswar.

Citeste si   VIDEO l 1 DECEMBRIE 2020 la IAȘI! Fără PARADĂ militară și PUBLIC la ceremonia de Ziua NAȚIONALĂ

În România, grupul de companii Zentiva a intrat în topul primelor 5 companii farmaceutice (în valoare) din România și este liderul în volume al pieței farmaceutice totale*.

Alături de echipa grupului Zentiva de peste 4500 de persoane, ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistență medicală ale oamenilor.

Credem că sănătatea trebuie să fie un drept și nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai ușor la medicamente de înaltă calitate și la sănătate. Lucrăm în parteneriat cu medicii, farmaciștii, distribuitorii, autoritățile de reglementare și guvernamentale pentru a asigura soluțiile de zi cu zi de care depindem cu toții.
*Sursa datelor este IQVIA, sell-in data, all market (RX + OTC, Originals + Generics), august 2020

Despre Medic One:

Medic One  a fost înfiinţată în 1999 de Dr. Oana Cociaşu, Veronica Savanciuc şi alți parteneri, fiind prima agenţie full service specializată în marketing şi comunicare medicală din România.

Medic One asigură servicii de consultanță, strategie, creaţie şi implementare de campanii integrate de comunicare medicală în offline şi online, atât pentru piața locală, cât și cea internațională.

Campaniile și proiectele agenției sunt multipremiate național și internațional, la festivaluri precum EMEA Sabre Awards, EFFIE, IAB Mixx Awards, ADC*Ro, PR Awards și Cristal Festival.

Citeste si   Incidența COVID-19 a ajuns la 5,43 la MIA de locuitori în municipiul IAȘI

Printre clienţii agenţiei se numără companii precum: Angelini, Astra Zeneca, Berlin Chemie, Boehringer Ingelheim, BMS, Roche, Servier Pharma, Zentiva, Fundația Renașterea, Crucea Roșie. Medic One este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Mullen, Golin și Profero. Pentru mai multe informații, vizitați www.medicone.ro.

 

Despre Mullen România:

De peste 27 de ani în România, Mullen este o agenție de creație, marketing și brand strategy care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic.

Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

Mullen face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies.

În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com sau pagina de Facebook Mullen.

 

 

 


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ