Share

Miron Mitrea: „Au fost firme care s-au ocupat de campanii si in Statele Unite si in Europa, folosindu-se de big data. (…) Ne influenteaza intotdeauna informatiile pe care le avem, chiar daca spunem ca nu o fac. Firmele de big data te influenteaza in asa fel incat nu stii cand esti manipulat. (…) Exista legi care sa protejeze informatiile noastre. Teoria nu e complicata, softul e important. (…) Stim sigur ca ASESOFT-ul si alte firme au facut asta. (…) Nu as face neaparat o legatura cu campania de la noi pentru alegerile de duminica. (…) Sunt convins ca Ghita l-a ajutat pe Ponta in campania asta. Ma refer la acele bannere cu Ponta in care suntem indemnati sa votam Pro ROMANIA. (…) Nu cred ca a fost ajutat foarte serios, a fost doar o campanie foarte scumpa.”

Citeste si   Avertismentul lui Raed Arafat: Dacă va crește din nou incidența COVID-19, relaxarea este inversată și se închide totul din nou 

Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ