Share

Mugurel LAICU:”Conducerea neprofesionistă a DRDP IAȘI, minte prin omisiune”

DRDP Iași a asfaltat drumul european E583 (DN28), din vestul judeţului, spre Roman, până aproape de Podu Iloaiei.

”În acest an vrem să refacem şi podul de la Sârca. Podul nu prezintă un risc pentru trafic, dar trebuie refăcute marginile pentru confortul conducătorilor auto“, a declarat directorul DRDP Iași, Dănuţ PILĂ.

Fostul director al DRDP Iași, Mugurel LAICU a reacționat în urma acestei informații adusă în spațiul public de către un ziar ieșean. Mugurel LAICU a declarat că Danuț PILĂ face precizări amuzante privind lucrările de infrastructură rutieră de pe DN aflate pe raza județului Iasi.

Am rămas consternat după ce am citit în ”Ziarul de Iasi” articolul din josul paginii unde col rezervă (beneficiar de pensie specială și salar) Danuț Pilă face precizări amuzante privind lucrările de infrastructură rutieră de pe DN aflate pe raza județului Iasi!
Prima afirmație demnă de emisiunea “ Copiii spun lucruri trăsnite” – refacem anul acesta podul de la Sarca?
La Sarca e vorba de cel mult un podeț! E vorba cu siguranță de podul de la Scheia după Trei Iazuri care e prins într-un program de primă urgentă de RK făcut/ lucrat încă de anul trecut la nivel CNAIR-DRDP IASI ! Dar ce exprimare are col (r) Pila Danut absolvent de IF:
“ e vorba de marginile podului …”, se arată în declarația lui Mugurel LAICU.

”Individul acesta cu un limbaj tehnic sărac conduce DRDP IAȘI?”

”Individul asta își permite sa convoace la el specialiștii ILA pentru analize tehnice?! Ce să discute cu el specialiștii tehnici de la DRDP IAȘI? Mai dle Pilă, dumneata nu ai auzit de console, longrine de trotuar, parapet( glisieră) dală(e) de racordare, lisă, lonjeron, tablier, timpan, grindă apărătoare? 

Când ai de gând domnule să înveți elementele tehnice? Știu ca la vârsta dumitale e greu să mai memorezi( încearcă cu lecitină) dar totuși puțin respect față de specialiști care și-au ros coatele pe bancile facultății nu strică!

Podul de la Scheia este dle Pilă un PERICOL REAL și unul FOARTE MARE, participanții la trafic își riscă viața când trec peste el!

Din aceasta cauza am luat măsuri anul trecut pentru calmarea vitezei prin montarea acelor denivelări din fata podului! Vei fi direct răspunzător dacă nu vor fi începute lucrările din cauza lipsei finanțării!

Acum vine “cireașa pe tort “ dl Pilă Danut afirmă nici mai mult nici mai puțin ca “ieri” a turnat 1600 to de … BITUM!? Incredibil, demențial, omul asta care nu stăpânește noțiunile de bază din infrastructura rutieră, dorește nici mai mult , nici mai puțin, să DESFIINȚEZE APDP FIL NICOLAE TAUTU ( Asociatia Profesionista a Drumarilor și PODARILOR ) !!!!

 Catastrofa,catastrofelor,să fii conducătorul drumarilor și să AFIRMI CĂ TORNI BITUM!”.

”Chiar nu îți este jenă dle Pilă să mai dai ochii cu drumarii?”

”Ce rol are bitumul in mixtura asfaltică dle col (r) Pilă. 
Scoate repejor creionul de tâmplărie de după ureche și notează:
– Mixtura asfaltică preparată la cald,este un material de construcție realizat printr-un proces tehnologic de “aglomerare “ a agregatelor cu filer și bitum in diferite proporții și la temperaturi optime, apoi transportul și punerea in opera la temperatură adecvată!
Dle Pilă D. faceți de râs breasla drumarilor ieseni care a ajuns să fie condusă de un habarnist in domeniu ce nu stăpânește noțiunile de bază dar dă explicații iesenilor! Fantastic!
Referitor la așa zisele afirmații cu privire la realizare “covoarelor asfaltice” – acestea (sunt sublime dar lipsesc cu desăvârșire)- sunt realizate doar in visele dlui colonel care iarăși ( a nu știu câta oară) păcălește iesenii și autoritățile”

”Dacă sunt covoare, dle colonel aveți proiect tehnic?”

Este avizat de CTE?
Ați informat ISC ?
Ați plătit taxa la ISC ?
Lucrările vor avea garanție???
-E clar ca toate răspunsurile sunt NU!
Aceste lucrări sunt RSI (reparații pe suprafețe intinse) cu mixtură contractata pe bursă și utilaje de așternere la fel, achiziții făcute de subsemnatul anul trecut în plină criză a bitumului a cărui preț explodase!
Acum DRDP IASI, ar fi trebuit sa aibă contracte de covoare asfaltice finalizate și demarate lucrările, la fel și Secția de Productie trebuia sa aibă contracte semnate pentru producerea a 50000 to mixtura așa cum am făcut in 2019 și cum pregătisem pentru 2020!
Realitatea e DRAMATICĂ, fără contracte periodice, fără producție proprie la sectie, trăind doar din ceea ce a rămas neefectuat in 2019!
Este clar ca in aceste condiții DRDP IASI a ajuns in pragul COLAPSULUI ECONOMIC -FINANCIAR, singura soluție fiind aceea la care se gândesc DISPONIBILIZARE (cam 109 din toată regională).
Ce este mai DRAMATIC e ca achizițiile merg in ritm de melc, unele crescând ca morcovul în jos. Cum sa nu fie așa când in comisiile de analiză sunt nominalizați tineri fără experiență care fac și ei tot ce pot, dar evident in ritm domol!
Oamenii cu experiență refuză sa se implice fiindu-le evident teamă de eventualele eșecuri care le vor fi imputate.
Singura soluție este evident plecare cât mai urgentă a guvernului PNL -PMP care nu este capabil să coordoneze infrastructura rutieră a țarii !!! #PNL-PMP_pericol_public”, a mai declarat Mugurel LAICU pe contul personal de Facebook.

Share
Citeste si   Cosette CHICHIRĂU în VIZORUL ieșenilor: ”Aveți un TALENT de a ține de OS, prima dată la europarlamentare, după aia la PRIMĂRIE, acum la camera DEPUTAȚILOR”
DISTRIBUIȚI
Redactor-Șef al Ziarului Buna Dimineața Iași. Experiență în domeniul administrației publice atât la nivelul instituțiilor publice de pe raza municipiului Iași cât și a UAT-urilor care își desfășoară activitatea la nivel județean! CONTACT: 0771.324.701 email: office.bunadimineataiasi@gmail.com sau office@bunadimineataiasi.ro

1 COMENTARIU

  1. Acest ex director LaiKu, un subinginer constructor, un mic securist cu grad de soldat pe timpul raposatului, un afemeiat și bețiv notoriu a ajuns sa împroaște cu noriu o instituție și salariații acesteia. nu intru in termeni tehnici, deoarece nu sunt asfaltator ci drumar. Lucrarea de întreținere periodica de care vorbiți nu este un RSI (reparatii pe suprafete intinse) ci un covor asfaltic de 4 cm cu preluare de 2 cm sau frezare, dupa caz. Covorul de care vorbesc are proiect tehnic intocmit de spacealistii din DRDP Iasi și este pus în operă de către SDN Iași.

LĂSAȚI UN MESAJ