Share

Universitatea „Al. I. Cuza” din Iaşi şi-a adjudecat licitaţia pentru elaborarea strategiei de turism a Municipiului Iaşi şi a Zonei Metropolitane Iaşi, procedura de achiziţie fiind finalizată pe 8 septembrie.

În valoare de 41.560 de lei, contractul prevede colectarea şi prelucrarea datelor statistice, întocmirea studiilor și documentelor necesare elaborării strategiei de turism a Municipiului Iaşi şi Zonei Metropolitane Iaşi, plan de acţiune şi portofoliu de proiecte pentru perioada 2018 – 2030, precum şi elaborarea unui sistem de implementare, monitorizare şi evaluare a strategiei. Perioada de prestare a activităţilor cuprinse în contract este de 90 de zile de la data intrării sale în vigoare.

„Proiectul pentru elaborarea strategiei de turism a Municipiului Iaşi și a Zonei Metropolitane Iaşi este un proiect mai vechi. Este vorba de un document director al unei administrații care va sta la baza următoarelor investiții și a unor direcții strategice. Bugetul este foarte mic, dar noi de la Facultatea de Geografie și Geologie ne-am propus să candidăm pentru această lecitație publică pentru că ni se pare un domeniu de maximă importanță pentru noi. Primăria Iași de un an, doi amână realizarea unor noi proiecte din turism tocmai pentru că lipsea o viziune de asamblu.” a declarat Mihai Bulai prodecanul Facultății de Geografie și Geologie.

Conform datelor furnizate de Direcţia Judeţeană de Statistică Iaşi, în luna iulie 2017, comparativ cu luna corespunzătoare din anul precedent, sosirile în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au înregistrat o creştere cu 1,6%, iar înnoptările o scădere cu 5,5%.

 


Share
DISTRIBUIȚI
Buna dimineata Iasi isi asuma datoria primordiala de a relata adevarul, indiferent de consecintele ce le-ar putea avea asupra sa, obligatie ce decurge din dreptul constitutional al publicului de a fi corect informat!

LĂSAȚI UN MESAJ