Share

Măsuri luate la nivelul SERVICIULUI de ORDINE PUBLICĂ pentru a evita răspândirea infectării cu COVID-19 (coronavirus)

Având în vedere măsurile instituite pentru prevenirea răspândirii infectării cu noul tip de coronavirus, începând cu data de 16 martie 2020, programul de lucru cu publicul la nivelul Serviciului de Ordine Publică din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Iași, în vederea îndeplinirii atribuțiilor prevăzute de Legea nr. 333/2003, se modifică și se stabilește în ziua de marți, în intervalul orar 11.00 – 13.00.

Citeste si   Depoul CTP din DACIA va fi MODERNIZAT! Primăria IAȘI a semnat contractul pentru REALIZAREA studiului de FEZABILITATE

Recomandăm ca solicitările, cererile, corespondența și documentațiile să fie înaintate prin serviciile poștale sau în format electronic (în format pdf., asumate prin semnătură) la adresa de e-mail ordinepublica@is.politiaromana.ro .

Consultanță telefonică pentru:

– societăți 0232.302.728;

– atestate 0232.302.736.


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ