ideall.ro

REP: Scurtă carte de vizită, cine este Maria Mihoc? Care este experiența dumneavoastră profesională în domeniul în care v-ați deschis business-ul? 

Consider că pentru a avea succes trebuie  să-ți identifici pasiunea dând valoare clientului prin intermediul produsului sau serviciului, făcând afaceri profitabile

Maria MIHOC: Maria Mihoc este o femeie cu experiență în afaceri și care întotdeauna a depus pasiune în tot ceea ce face, deoarece  consider că pentru a avea succes trebuie  să-ți identifici pasiunea dând valoare clientului prin intermediul produsului sau serviciului, făcând afaceri profitabile. Domeniul pe care l-am ales în acest proiect este rodul experienței mele la SC BIOCIS SRL, în calitate de manager marketing și urmărire proces producție.

 În cadrul colaborărilor pe care le are SC BIOCIS SRL cu partenerii interni și externi, am avut ocazia de a vizita fabrici de procesare și prelucrare a semințelor  pentru industria alimetară atât în țară cât și în străinătate precum SC Golden Foods Snacks SRL, SC Orlando Import-export 2001 Srl, SC TRADING CUD GLOBAL SRL, SC RAVOLIS SRL R. Moldova, Unicaps SRL R. Moldova, AKYUREK Tehnology din Turcia și alții.

sensodays.ro

Tot aici am văzut toate tehnologiile care există pe piața, cu avantaje și dezavantaje, am ascultat problemele cu care se confruntă fiecare la nivel tehnologic și astfel am concluzionat care este cea mai bună tehnologie raportat la proiectul propus.

Ce v-a determinat să aplicați pentru finanțarea prin programul ”3,2,1 Start Nord Est”?

M. MIHOC: Ceea ce m-a determinat să aplic acest program a fost preocuparea mai accentuată în ceea ce privește un stil de viață sănătos, dorința de a educa oamenii în a consuma alimente sănătoase și de a-i ajuta să își formeze deprinderi alimentare corecte, cu beneficii majore asupra calității vieții, de alimente care pot fi consumate în orice moment al zilei, fie ca gustare, fie ca ingredient în prepararea felurilor de mâncare, de a le oferi produse fabricate în România, iar acest lucru se putea realiza doar prin acest program și nu în utimul rând cu ajutorul Fundației Corona. 

În ce etapă a programului vă aflați?

M. MIHOC: Pot spune că sunt în ultima etapă a programului. Astfel s-au făcut demersuri pentu stabilirea spațiului de producție, s-a încheiat programul de achiziție a utilajelor și este în curs obținerea autorizațiilor necesare care sunt condiționate de montarea utilajelor. Toate aceste lucruri sunt demarate în paralel, urmând ca o dată cu montajul și punerea în funcțiune să se încheie faza de implementare a proiectului. 

Cum apreciați beneficiile programului până în acest moment?

M.MIHOC: Din experiența mea profesională, pot spune că am remarcat un caracter de unicitate al acestui program. Sunt multe programe privind finanțările europene, dar privind acest program am avut un suport de excepție din partea Fundației Corona care are o echipă formată din consultanți talentați, cu experiență tehnică și comercială si care înțeleg specificul afacerilor și sunt pasionați de tehnologie. 

Ați recomanda acest program de finanțare destinat tinerilor antreprenori?

M. MIHOC: Da, cu multă plăcere, pentru că este o mare șansă de a da viață ideilor și în acest context aș dori să fac o remarcă, cei fără experiență, și aici mă refer în mod special la tinerii care vor să demareze o afacere, dacă sunt ambițioși și încrezători, au șanse în plus să reușească. 

În ce măsură o inițiativă în domeniul fabricării produselor alimentare mai este bine primită în rândul clienților?

”Se subliniază faptul că în ultimii ani au apărut mai multe inovații la raft, remarcându-se înclinația către un stil de viață mai sănătos, ceea ce a determinat retailerii, pe de o parte, să acorde un spațiu mai mare la raft atât în categoria de snackuri sărate, cât și prin extinderea la raioanele de fructe și legume”

M. MIHOC: Se subliniază faptul că în ultimii ani au apărut mai multe inovații la raft, remarcându-se înclinația către un stil de viață mai sănătos, ceea ce a determinat retailerii, pe de o parte, să acorde un spațiu mai mare la raft atât în categoria de snackuri sărate, cât și prin extinderea la raioanele de fructe și legume. Au început să crească în vizibilitate și vânzări variantele de produs fără sare, produsele crude, urmând astfel trendul de alimentație sănătoasă care este prezent și în celelalte categorii alimentare. 

Cum apreciați piața concurențială în  domeniul fabricării produselor alimentare?

M. MIHOC: Potrivit RetailZoom, primii cinci jucători, cei mai mari – Intersnack, Mogyi, Best Food, Golden Foods si Orlando – dețin cumulat doar 50% din piața, ca valoare, și 57,6% ca volum al vânzărilor.

Conform analizei de piață, în prezent se consideră că piața este în continuă schimbare, are un potențial ridicat, cu provocări pe măsură și în funcție de posibilitățile românilor de a achiziționa produse sănătoase.

Din experiența mea pot spune că este o piață puternică, în care rețetele clasice au un rol important și generează cea mai mare parte din valoarea vânzărilor, dar în același timp vorbim de o piață în care consumatorul este din ce în ce mai deschis la inovație. Consumatorul caută calitate la un preț accesibil, dar și gramajele potrivite pentru fiecare ocazie de consum

Vă mulțumim pentru amabilitatea de a răspunde întrebărilor adresate și vă urăm mult success în continuare!

babyliss-romania.ro

LĂSAȚI UN MESAJ