ideall.ro

Vin italienii în REPUBLICA MOLDOVA

Unele aspecte ale turului de familiarizare pentru un grup de opt operatori turistici din Italia, cărora le-a fost prezentat potenţialul turistic al Moldovei, au fost discutate la o întâlnire cu reprezentanţi ai firmelor de profil din Moldova.

Scopul: a ajuta agenţii economici moldoveni să stabilească noi parteneriate de afaceri în vederea promovării Moldovei ca destinaţie turistică în pachetele pentru turiştii din Italia, transmite IPN.

Natalia Ţurcanu, director executiv al Asociaţiei Naţionale pentru Turism Receptor a menţionat, că operatorii din Italia au intrat în contact cu cei locali, pentru a pregăti pachetele turistice care să se regăsească în ofertele firmelor italiene de profil. Adică pe piaţa Italiei va fi promovată ideea, că Moldova este pregătită pentru a primi turişti din această ţară.

sensodays.ro

Întâlnirea e un prim pas pentru semnarea unor contracte de lungă durată între operatorii italieni şi cei din Moldova. Este un rezultat al muncii depuse de mai bine de doi ani, perioadă în care am participat la  expoziţii turistice mari din oraşele Milano şi Rimini. Totodată, am adus şi aducem grupe de jurnalişti, care mai apoi scriu despre potenţialul turistic al Moldovei în presa italiană trezind interesul consumatorului local”, a spus ea.   Referindu-se la unele elemente ale pachetului turistic al operatorilor italieni, care vor decide să promoveze Moldova, Natalia Ţurcanu a precizat că ar putea fi turismul vinicol şi turismul gastronomic.

Trebuie să-i oferi ce-i place turistului italian

Şi Tatiana Lazăr, director al companiei Tetrabis, susţine că turistului italian trebuie să-i oferi, ceea ce-i place, iar standardele de calitate a serviciilor acordate să fie pe măsura aşteptărilor lor.   „Turiştilor italieni, compania noastră a lucrat deja cu ei, nu le place să fie schimbat programul turistic convenit, să fie amânată ora prânzului, nu le place că în pachetul turistic în fiecare zi să fie inclusă câte o vinărie. E suficient o vinărie, cel mult două pe tot parcursul. Nu e cazul să insistăm cu degustările şi alte momente, care la prima vedere nu sunt esenţiale, dar pentru ei sunt importante. Importante sunt şi condiţiile de cazare. De exemplu, avem mulţi turişti de vârstă pensionară, ei întreabă de ce în camera de hotel este doar duş, iar cada lipseşte”, a precizat ea.

Elena Laura de Mattia, reprezentanta firmei turistice Lombard Gate, a apreciat, că Moldova este o destinaţia turistică interesantă, dar puţin cunoscută pe piaţa italiană.

În ultimul timp interesul pentru Moldova pare să fie mai sporit. Aceasta pentru că s-au îmbunătăţit condiţiile de cazare şi alimentare a turiştilor. Rămâne să se mai schimbe spre bine şi infrastructura. Drumurile rele este  motivul, ce-i determină pe mulţi operatori italieni să nu includă ţara dumneavoastră ca destinaţie turistică în pachetele lor turistice” , a spus ea.

evomag.ro

LĂSAȚI UN MESAJ