Share

Cotidianul The New York Times a anunţat miercuri, odată cu publicarea rezultatelor financiare din cel de-al doilea trimestru al anului 2020, că veniturile obţinute de divizia sa online le-au depăşit pentru prima dată pe cele generate de divizia print, informează DPA.

Prestigiosul cotidian american a încasat 185,5 milioane de dolari din abonamente şi reclame online, în comparaţie cu suma de 175,4 milioane de dolari generată de abonamentele la versiunea tipărită a ziarului, în perioada aprilie-iunie.

Citeste si   Turismul rural, şansa României de a ieşi pe piaţa internaţională

The New York Times a atras totodată 669.000 de abonaţi online în acelaşi trimestru, stabilind un record pentru acest cotidian după implementarea sistemului de abonamente digitale în 2011 şi ajungând astfel la un număr total de 6,5 milioane de abonaţi.

 » citește mai departe


Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ