Share

Informăm cetățenii că începând de ieri 14.07.2020, Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Suceava va prelua cereri de pașaport, în baza programărilor on-line, în intervalul orar 08.00-20.00 de luni până vineri.

Se menține suspendată activitatea de preluare a cererilor și de eliberare a pașapoartelor simple electronice la punctul de lucru mobil din municipiul Rădăuți

Rugăm persoanele programate trebuie să respecte ora de programare pentru a evita așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.

In cazul în care solicitantul de pașaport nu poate respecta programarea adresăm rugămintea de a se utiliza opțiunea de „anulare rezervare” din email-ul de confirmare, în vederea disponibilizării poziției ocupate.

Citeste si   Suceveanul Daniel STANCIUC face pasul către ECHIPA de SENIORI! Antrenorul Vasile BOCA: ”Este un jucător POLIVALENT, poate juca pe orice POST la linia de 9 metri”

În cazul solicitanților aflați în imposibilitatea efectuării unor programări on-line, se vor realiza analize individuale cu privire la posibilitatea preluării cererilor acestora, în intervale nerezervate prin portalul www.epasapoarte.ro.

Ghișeul de trezorerie din incinta Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Suceava nu este funcțional;

 Plățile aferente taxelor de pașaport se pot achita:

  • în numerar la: – Trezoreria Municipiului Suceava-Sediul Central(lângă magazinul Bucovina);

– oricare oficiu poștal;

– orice agenție CEC Bank;

  • On-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de fiecare instituție a prefectului. Documentul de plată trebuie să contină următorele mențiuni: numele prenumele și N.P.-ul persoanei beneficiare a serviciului solicitat, tipul documentului solicitat, contul IBAN (RO64TREZ591502602X008640-Trezoreria Municipiului Suceava), Codul fiscal și denumirea instituției Prefectului județului, (CUI: 4244032-Instituția Prefectului-Județul Suceava), unde va fi  depusă cererea de eliberare a documentului și suma de plată.
Citeste si   Ce spun DIRECTORII școlilor din județul SUCEAVA despre ÎNCEPEREA noului an ȘCOLAR: ”Vom fi CAPABILI ca începând cu 15 SEPTEMBRIE să facem și învățământ ONLINE”

Accesul solicitanților și, după caz, al reprezentanților legali în locațiile serviciilor publice comunitare de pașapoarte în vederea depunerii cererii de eliberare a pașaportului este permis în baza programării on-line efectuate pe platforma www.epasapoarte.ro și a documentului de identitate, prezentat în original.

Pentru ridicarea pașapoartelor, accesul se face pe baza tichetului eliberat cu ocazia depunerii cererii și a documentului de identitate, în original.

În cazul ridicării pașaportului simplu electronic recomandăm cetățenilor să opteze pentru expedierea acestuia prin servicii de curierat(cheltuieli de expediție 8 lei TVA) la adresa de domiciliu/reședință din țară a titularului ori a persoanei care a formulat cererea.

Pentru prevenirea răspândirii SARS-CoV-2, rugăm cetățenii să  respecte următoarele măsuri de protecție:

  • utilizarea măștilor de protecție;
  • dezinfectarea mâinilor, cât și a echipamentelor utilizate;
  • respectarea măsurilor de distanțare fizică, de cel putin 1,5 m.
Citeste si   VIDEO Fotbal: Adrian Iencsi (Rapid) - Clar, obiectivul este promovarea, dar nu pot garanta în acest moment

Share
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ