ideall.ro

Pe afara VOPSIT GARDUL si inauntru LEOPARDUL 

In luna noiembrie a anului trecut s-a inaugurat oficial clubul VIVERTINE. Clubul este dotat cu piscină, salon pentru masaj, pereţi de escaladă, aparate pentru cardio, forţă, etc.

Inaugurarea a fost una fastuasa in jur de 250 de persoane au fost prezente printre care reprezentati ai mediului de afaceri si politic iesean. La marele eveniment a fost prezent chiar si primarul Iasului Mihai Chirica care a laudat intiativa antreprenorului de a deschide un nou club cu servicii complete pentru ieseni.

Insa din spusele clientilor serviciile oferite nu sunt la nivelul asteptarilor iar comportamentul angajatilor lasa mult de dorit.

sensodays.ro

CLIENTUL NOSTRU STAPANUL NOSTRU – o sintagma inexistenta la VIVERTINE

Cezar Amititeloaiei – Managerul Clubului Vivertin a blocat accesul la serviciile VIVERTINE unui client pe motiv ca ”Probabil sunteti genul de persoana care sunteti mereu nemultumit si de aceea va anuntam ca aveti accesul blocat la serviciile clubului nostru”. 

Orice RECLAMA este RECLAMA pozitiva

“Orice RECLAMA este RECLAMA pozitiva si este folositoare. Sa se auda numele. Si ce o sa zica clientii ca nu mai vin la VIVERTINE ca trebuie sa plateasca parcarea. Ei nahh!”

Contactat de reporterii nostrii Managerul Cezar AMITITELOAIEI a declarat pentru Ziarul Buna Dimineata Iasi urmatoarele: Nu trebuie sa pup in fund orice client. Eu stiu cat am muncit la acest proiect si cand vine cineva si imi evalueaza tot proiectul cu o stea pentru ca trebuie sa plateasca parcarea 2 lei asta inseamna ca acea persoana este rau intentionata. Poti sa dai 3 stele, poti sa dai 4 stele esti multumit de un aspect”

”Dar cum pot sa il mai primesc eu pe omul ala care a dat o stea?!”

Intrebat daca Clubul Vivertin isi accepta sau nu clientii in functie de raitingul pe care acestia il dau la pagina de facebook. Acesta a declarat urmatoarele:

”Este un buisness privat si nu e in functie de raitingul pe care il da sau nu la pagina. Daca eu dau la un hotel pe booking sau unde merg eu dau 1 stea nu ma mai duc in locul ala. Adica cum sa ma duc intr-un loc pe care l-am scuipat. Nu trebuie sa iau nota 10, pot sa iau nota 8 nota 7 sau macar nota 5 de trecere dau si eu 2 stele jumate. E de c**** dar mai merg. Dar cum pot sa il mai primesc eu pe omul ala care a dat o stea?! Du-te unde iti place! Nu te oblig sa vii.” 

”Noi nu suntem serviciu public. Ne selectam clientela. Sub un anumit nivel de inteligenta NU VREAU SA LE IAU BANII. Nu suntem Piata Nicolina sa vina toata lumea. Eu vreau sa multumesc 95% dintre clienti pentru ca cei 5 % pe care as incerca sa ii multumesc imi consuma mai multe resurese decat jumatate. Pentru ca sunt unii care au PROBLEME PSIHOLOGICE PERSONALE si atunci eu nu pot sa le rezolv lor problemele personale si nici nu imi propun”.

Va relatam mai jos intamplarile unui client din Iasi la Clubul Vivertine, acesta a dorit sa isi pastreze anonimatul

Domnisoarele de la receptie, daca pot fi numite asa… nu respecta clientii…spre exemplu, eu m-am dus sa intreb mai intai de ce nu functioneaza jacuzzi… apoi in alta zi, saunele…mi s-a raspuns ca ele nu stiu, probabil e o defectiune dar fara sa cheme pe cineva sa se ocupe de probleme.

Intr-o zi eram in vestiar dupa dus si o domnisoara de la Vivertine a intrat in vestiarul barbatilor fara sa bata la usa sau sa intrebe daca e cineva dezbracat. Insista sa ne dea niste fluturase. Poate unor barbati le place sa fie vazuti goi-pusca, dar totusi nu eram la bordel si nici la club de striptease” a declarat clientul nemultumit.

Intr-o seara nu mergea aproape deloc apa la dus, adica ori venea rece de tot, ori fierbinte… si din acea cauza imi luase cam o ora dusul…evident intarziasem si depasisem cu vreo 5 min ora de inchidere o domnisoara ma amenintase ca ma penalizeaza pentru intarziere chiar daca ii explicasem situatia. Insa nu i-am mai transmis numele meu ca sa ma penalizeze pentru greselile lor’‘.

Abonamentul all-inclusive nu era de fapt all-inclusive

La inceput, foloseam zidul de catarat mai mic, cu saltea la baza, fara vreun echipament special dupa un timp au aparut niste indivizi, care incercau sa mi spuna niste aiureli, cum ca imi trebuie niste papuci speciali ca altfel se strica materialul ala cauciucat din care erau facute treptele si astfel, abonamentul all-inclusive nu era de fapt all-inclusive” a mai adugat clientul Vivertine.

Cat despre modul de adresare al patronului…se vede ca atat a fost scolit daca isi permite sa jigneasca aiurea oamenii doar pentru ca nu dau 5 stele la sala lui“, a declarat un alt client al clubului VIVERTINE.

Dacă aveți un posibil răspuns sau poate un indiciu pentru reporterii de anchetă ai ziarului nostru ne puteți scrie pe adresa office@bunadimineataiasi.ro! Doar cu ajutorul dvs vom putea să STOPĂM acest furt generalizat din bugetele publice! Orice indiciu poate conduce la finalizarea unei anchete. Fiecare anchetă jurnalistică poate conduce la declanșarea unei anchete judiciare și pe cale de consecință la punerea sub acuzare a celor care delapidează bugetele statutului și care implicit ne fură pe fiecare dintre noi! Ziarul “Buna Dimineata Iași” își asumă protejarea deplină a confidențialității surselor care ajută la realizarea acestor anchete.

evomag.ro

8 COMENTARII

  1. Buna ziua! Nu mi se pare corect ca din multimea de recenzii cu privire la conditiile clubului Vivertine s-au scos in evidenta doar cele negative. Sunt sute de persoane care sunt foarte multumite si apreciaza eforturile personalului. Persoanele care au un job ce implica lucrul cu oamenii ar trebui sa stie ca este imposibil sa multumesti pe toata lumea, si ca tot timpul se va gasi un ”Gica Contra”. Din partea mea, bravo Vivertine!!!

  2. Buna ziua! Nu mi se pare corect ca din sutele de recenzii la adresa clubului Vivertine sa se scoata in evidenta doar cele negative. Sunt sute de persoane foarte multumite de serviciile clubului si de eforturile personalului. Cei care au un job ce implica lucrul cu oamenii ar trebui sa stie ca e imposibil sa multumesti pe toata lumea, si ca intotdeauna se va gasi cineva sa fie “Gica Contra”. Din partea mea, BRAVO Vivertine!!!

  3. In cardul clubului Vivertine voi deschide in curand si un centru de recuperare cardiovasculara pentru pacientii cardiaci – proiect unic la nivel national. Sanatatea nu se obtine doar inghitind pastile de la farmacie. Educatia, sportul, nutritia adecvata – asta promovam la Vivertine!
    Va invit aici sa va faceti o parere obiectiva.
    Va rog sa cititi si dreptul meu la replica publicat astazi.

  4. Buna Raluca Anton,

    acest articol este scris pentru propaganda negativa la adresa acestui club? La urma urmei, daca esti multumt de servicii sau nu, depinde si de propria persoana: cu ce mindset calci pragul unui local (de oricare fel), ce preconceptii ai, care este interesul tau in acel loc, etc. Motivele de multumire sau nemultumire pot fi cu nemiluita. Balanta trage diferit in functie de interesul persoanei. Faptul ca ai pus doar recenziile negative nu e o problema. Clientii care sunt multumiti de acest club nu iau in seama parerea altora ci s-au convins sau se convinge singuri. Eu sunt una dintre clientele fidele ale acestui club. Sunt pasionata de sport si de principiul unei vieti sanatoase. Ceea ce am gasit la Vivertine ma implineste pe aceste planuri, intrucat activitatile sunt variate si pot alterna intre ele.

    Pe mine sincer nu ma deranjeaza o reactie a managerului, receptionistei, etc, dupa cum am citit in recenziile de aici. Nu am trait asta si frecventez acest club din martie 2017. Orice afacere are la inceput lacune si este normal. Personalul s-a schimbat intre timp iar procesele de rezolvare a variilor probleme expuse mai sus s-au perfectionat. Nimic nu este perfect, dar daca avem bunavointa, lucrurile pot evolua.

    Fiecare avem asteptari de la serviciile pe care le platim, dar nu uitati sa fiti buni. In general vorbind 🙂

    Va urez o zi buna si va transmit doar ganduri pozitive, in special celor ce au avut situatii speciale in acest club. Sugestia este sa incercati sa vedeti la 6 luni daca se schimba situatia intr-un business, cum este si cazul Vivertine 🙂

    Nu am nici un interes de nici un fel in a spune altceva decat parerea mea personala, in caz ca exista dubiu 🙂

  5. Sunt doar un fan al argumentelor reale…si nu al ,,explozivelor” – vaaai a zis ,, ca nu pupa in fund orice client” !! – wau – nu e bine…..
    Vaai….uite ca e subliniat cu rosu CEO…
    Admir pe oamenii cu atitudine…DA !!! E foarte bine ca aud asta cu pupatul….As vrea sa si o vad….!!!
    M-am saturat de ,,ploconeala” tipic romaneasca….in fata interlopilor…vip-urilo sau….oricaror altor indivizi !!! – cu atat mai mult m-am saturat de ploconeala fata de orice imbecil care ridica pretentia de client…la nivel de ,,merit” !!

  6. Hah, intradevar, don’soarele intra peste clienti la vestiar, iar angajatii sunt incurajati sa fie niste snobi nesimtiti. Daca vreti sa fiti tratati ca niste clienti cum trebuie, afisand respect reciproc, nu vad recomand Vivertine.

LĂSAȚI UN MESAJ