Timp de șase luni, Primăria Municipiului Iași invită cetățenii să evalueze calitatea serviciilor pe care le oferă, prin platforma www.mairesponsabili.ro

Împreună cu Centrul pentru Inovare Publică și CIVICA, reprezentanții Primăriei Municipiului Iași doresc să afle cât de mulțumiți sunt cetățenii de serviciile publice și, pornind de aici, să îmbunătățească și să dezvolte procedurile de lucru pentru a veni în întâmpinarea nevoilor ieșenilor.

Citeste si   O profesoară și un student ai TUIAȘI ajută medicii IEȘENI în lupta împotriva CORONAVIRUS

Pentru a evalua serviciile Primăriei Municipiului Iași, cetățenii trebuie să completeze un chestionar, în format fizic la punctele de lucru (Centrul de Informații pentru Cetățeni, cele cinci centre de cartier și Direcția Economică și Finanțe Publice Locale) sau online, accesând linkul http://mairesponsabili.ro/institutii/primaria-municipiului-iasi-6169.

Completarea chestionarului durează aproximativ patru minute.

Centrul pentru Inovare Publică și CIVICA, cu sprijinul Primăriei Municipiului Iași, vor colecta răspunsurile și vor face recomandări pentru creșterea calității serviciilor oferite de municipalitatea ieșeană.

Citeste si   Apel DISPERAT al cadrelor MEDICALE de la Socola IAȘI. ”Dorim să nu mai TRĂIM cu FRICA zilei de mâine"”

Proiectul Mai Responsabili este implementat de organizația neguvernamentală Centrul pentru Inovare Publică și realizat cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civică, program dezvoltat de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile în parteneriat cu Romanian-American Foundation, sprijinit de Enel România și Raiffeisen Bank.

LĂSAȚI UN MESAJ